skinnygirls

2-4-6 dieten

Kategori: Allmänt

Funderar på att köra 2-4-6 dieten! Egentligen heter den 2-4-6-8 och innebär att man äter 200 kcal första dagen, sen 400, 600, 800 och om igen. Jag tycker dock att 800 är för mycket för att planera in, det får bli spontant när något oundvikligt inträffar istället, därför döpte jag om den lite!

200 kcal imorgon alltså, har planer som innefattar kaffe, cola zero, tomat och varma koppen. Om ni lagt märke till vilken tid jag skriver detta kan ni dra slutsatsen att jag inte kan sova, mest på grund av hunger men jag vill inte äta här sent! Min kropp är galen och dessutom girig. Glupskhet och girighet är det värsta jag vet, typ den blicken som riktigt feta människor har när de äter eller pratar om mat. Ryser! Vill inte bli som dem!

Love/ F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: