skinnygirls

400 kalorier

Kategori: Allmänt

Dagen har gått okej, efter frukosten som bestod av äpple och kaffe åt jag en halv portion gröt med sojamjölk klockan 3 sen ännu en halv portion klockan 22. Mellan det en kopp te och en sockerfri energidryck på 8 kcal + osaltad riskaka 30 kcal. Har haft havremjölk (guuud så gott) i mitt te och kaffe vilket är 35 kcal/dl, mätte nästan varje gång men inte när folk vart omkring så jag räknar det som 100 kcal bara för säkerhets skull. Ligger runt 400 in totalt, hunnit med en liten promenad också men det räknar jag inte för det var typ 20 minuter bara :) annars har jag haft fullt upp hela dagen, varit extremt hungrig (magen måste vänja sig efter alla dagar av matande) men varit upptagen med saker och därför kunnat koppla bort magen lite. Imorgon ska jag dricka ännu mer te och vatten, är så dålig på det! Börjar verkligen närma sig modeveckorna nu, får aldrig aldrig gå över 400 kcal innan dess....hade på mig mina skinnyjeans som passade efter nyår, de gick att knäppa men var väldigt obekväma i midjan. Kan ju vara att jag fortfarande är svullen men det är fan inte okej!

Love/ F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: