skinnygirls

Change

Kategori: Allmänt

Nu byter jag ut dödslängtan mot livslust, mat mot fasta, fett mot smalhet! Folk får säga vad de vill, jag kan inte leva efter andras regler när jag mår som jag gör. Det finns bara en sak som gör att jag inte faller totalt just nu och det är kontroll + att varje dag medför viktnedgång! Frukost: kaffe med soyamjölk, ett halvt äpple. Nu gäller endast flytande och gröt med inslag av grönsaker framöver, med nolltolerans mot annat :) Hoppas att familjen har mycket annat att göra och tänka på, så att ingen har koll. Det blir så mycket enklare då.

Love/ en F som är påväg tillbaks

Kommentarer

  • Tess säger:

    Pepp! Älskar din inställning!

    O tack för kommentaren.. <3 den behövdes.. kram!

    2012-01-19 | 12:56:57
    Bloggadress: http://tinkertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här: