skinnygirls

Denna veckan ska gå bra

Kategori: Allmänt


Idag har jag gått emot min "äta-regelbundet-och-fett-mycket-kolhydrater-och-annat-äckel" påtvingade kostplan. Har istället druckit två koppar kaffe, två koppar te och ätit kokt broccoli till middag. 150 kcal räknar jag med, eftersom det var mjölk i kaffet och det var på café så det var säkert fet mjölk!

Är blond igen, känns mer som jag än multicolour-frillan jag hade innan. Känns som gamla vanliga F som bara vill leva på luft och glitter. Fick höra att mina ben är tunna, det var stor överdrift men efter en vecka med sjukt mycket mat (låter hemskt bara att skriva det...och det har varit väldigt hemskt) tar man tacksamt emot minsta lilla som kan få en att kanske tro att man inte gått upp 1000kg i ren fettvikt. Imorgon ska jag dricka massor av kaffe, massor av grönt te och sen äta gröt med kanel på kvällen! En halv portion klockan 5 och en halv portion klockan 22. Magen börjar sakta men säkert sjunka tillbaks till sitt normala tillstånd efter att ha sett ut att innehålla en bebis på 8 månader senaste veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: