skinnygirls

F

Kategori: Allmänt

Det är helt galet vilken ångest jag haft idag, har varit glad väldigt länge men nu kändes det som om jag föll platt mot marken sekunden jag vaknande. Hade en rivande hunger, typ magkatarrskänsla (nej nej nej säg att det inte är det) och blev så arg på min kropp att jag svepte en stor kopp te och hoppade in i duschen och stod där så länge att frukosttiden hade passerat. Fastade fram till klockan 17, då blev det två clementiner och en halv portion gröt med mjölk och hallon. Möblerade om hemma så jag var helt slut och snurrig! Efter jätteportionen kändes magen förfarande likadan. Drack lite mer te senare på kvällen, och vid 21 blev det en morot. Efter det, en clementin.Magen kändes fortfarande vrålhungrig och trots att jag visste att det inte var så, blev det en dl mellanmjölk utspädd med en dl vatten + 1 tsk kakao och sötningsmedel. Efter det ett knäckebröd utan något på. Är en riktig tjockis, vågar inte ens räkna ihop det. Det är fysiskt omöjligt att jag håller på att av hunger fortfarande, det känns verkligen som magkatarr. Om någon haft det så vet ni, falsk hunger och svid. Har ju ätit sjukt mycket citrus på tom mage sen början av dec så det förvånar mig inte egentligen! Hoppas att det bara är inbillning.

Har fixat massor här hemma, men efter gröten i eftermiddags har jag bara suttit paralyserad typ. Det har känts som om någon trycker mig på bröstet, sjukt jobbigt! Har varit och klippt mig också, har numera 5 cm kortare hår vilket jag inte uppskattar det minsta. Det enda bra med denna äckliga dag är att A är bäst och duktigast i världen, att min Mac är fixad igen så jag kan använda datorn igen, inte bara telefonen och att jag såg ryggradskulorna i nacken när jag vände mig om i spegeln innan. Inte mycket, men lite. Och revbenen, de kikar fram lite de med!

Kan knappt fatta att A är såå nära första delmålet! 4an är inte långt borta minsann! Bara 100g wiiiiiihiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Vi satte ju upp 49 som mål på jul, men fick skjuta på det fram till 10 januari typ sa vi nog, för båda två blev itvingade massa sociala middagar så vi fattade att det inte skulle gå! Vad händer efter första delmålet? strävan mot nästa! Över 47 kan vi inte vara nöjda med. Samtidigt fattar jag inte hur jag skulle kunna tycka att jag är fin om bara några enstaka kilon....vet att jag inte väger över 52 iallafall, för trots att vågen inte funkar så har jag tidigare vikter att jämföra med. Men kan 4-5 kilon verkligen göra stor skillnad? Kanske, kanske inte. Jag ska nog inte haka upp mig på en siffra, utan mer bli nöjd med utseendet! Men 47 är maxvikt.

Känns så långt bort när jag äter för 300-400 kcal om dagen, måste köpa ett massivt lager energidryck och tuggummin! Kommer inte hinna det imorgon, (calltime 8.00, 1,5 h resväg...hemma typ 8 på kvällen), men satsar på måndag! Kommer att få äta lunch med de andra och man vet verkligen ALDRIG vad det kan tänkas bli! Oftast hämtad thaimat, dubbelmackor eller cateringbuffe typ om det är ett större team än vanligt. Ibland pizza...ibland sallad. Men oftast dubbelmackor/bagels med någon kyckling och fyllning, det kan man lätt ta en tugga av och sen slänga. Ska göra mitt bästa :) det som är bra med jobben på vintern är att man oftast plåtar höst, alltså ganska mycket påklätt! Samma med visningar, vi går för designernas höstkollektioner februari-mars och vårkollektionerna i augusti-september. Ska pimpla kaffe som en gammal gumma och köra mitt eget race! Köper ny våg i veckan och den ska inte visa några siffror som gör mig missnöjd, inte efter allt detta slit :) A och jag är ett team och hon ska inte behöva stå ensam på andra sidan 5an på vågen, det hade varit ytterst taskigt! Det är så roligt att vi är lika långa, hade samma startvikt, har vägt ungefär samma hela året både upp och ner, och nu är vi nog inte långt ifrån på samma heller. Vi tävlar absolut inte mot varandra, inte det minsta, vi är bara läskigt synkade :) jag kan aldrig beskriva hur glad och tacksam jag är för att det finns en liten A ute i världen!

Love /F




Kommentarer


Kommentera inlägget här: