skinnygirls

Gräv en grav till mig tack...

Kategori: Allmänt

Jag mår inte bra, mår hemskt rättare sagt. Har umgåtts med folk hela dagen och mitt intag som började bra med en apelsin och te till lunch blev sedan knäckemackor med smör med de andra, sen nåt crisp bread med marmelad!!! Har säkert ätit 7 totalt!!! Och smör har jag inte ätit på flera flera månader.....FY FAN! Måste ändå äta middag, fast magen är spänd och verkligen gör så sjukt ont. Kunde varit trevligt idag, men intaget förstörde allt. Middag blir iallafall sallad.

Kunde varit värre än knäckebröd, kunde varit kakor. Eller godis...men det känns så vidrigt och det var inte gott, hade hellre lagt de kalorierna på något annat. Vågar inte äta gröten jag mätte upp igårkväll nu. Ska sluta att umgås med folk, sluta äta med dom iallafall. Säga att jag är allergisk mot mat eller nåt. Förlåt A, du kämpar säkert massor och jag svek oss....

Love/ fet och svullen F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: