skinnygirls

Hello world

Kategori: A

Nu är det A som skrivet igen. Som ni kanske förstått från F:s uppdateringar om mig så har mina föräldrar nu väldig koll på mig just nu. Det är bara ett av alla bördor som har tyngt mig, har mått dåligt över uppbrottet med min förra kille. Men ska ta mig förbi det, bli bättre och växa. r på jobb i några dagar nu. Är på resande for i Europa, och ska äta så lite om möjligt och samtidigt göra ett bra jobb framför kameran + catwalken. När jag kommer hem väntar en master clense!! Jag och F ska tillsamman göra ett bra försök till att fasta i 2 veckor. Någon annan som vill vara med. Vi börjar den 11 januari. Har lite saker inplanerade men då får te och möjligtvis frukt stå för energintaget. annars NADA! leva som rosor, på sol och vatten.
Lovar att bli mer aktiv här på bloggen, det hjälper mig att skriva av mig lite. Håller mig motiverad.
Puss på er/ A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: