skinnygirls

Just imagine the feeling of stick thin legs and fragile arms

Kategori: Allmänt

Jag har gillat nyckelben, kindben och kulan på handleden länge länge, men inte riktigt förstått tjusningen med varken revben, skulderblad, höftben eller bröstben. Nu har jag lagt märke till att revben är det vackraste som finns och höftben likaså! Skulderbladen är som små fågelvingar och ränderna över bröstet är underbara. Jag har dock inte minsta antydan till bröstben, och jag är ändå väldigt plattbröstad....har det med anlag och göra eller är jag bara inte tillräckligt smal för det än? Jag tycker att alla ben är vackra nu, kan beundra de små skuggorna som bildas i spegeln och undra hur länge de tänker fortsätta att envist gömma sig under ett lager fett.

Middagen blev en portion gröt och tre tuggummin som var 10kcal/ styck. Mycket för tuggummi men gooooda lakritstuggummin!

Love/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: