skinnygirls

Klick

Kategori: Allmänt

Jag funkar inte bra under stress och press. Dagen gick toppen med bara 2 äpplen men på kvällen blev det nötter och gröt och sallad. Äckel. Jag måste hitta mitt inre lugn och ska dricka kaffe och te i massor.

Även fast jag är ett värskefyllt fetto så märker jag att min navel är mindre "djup" liksom, när magen är lite uppsvälld så ser den annorlunda ut än tidigare. Får inte förstöra det nu! Skrattar så mycket åt mig själv som har med mig en liten fyrkantig klick-grej med sötningsmedel som jag smyger fram och "klick klick klick!" klickar ner tre små bitar i kaffet både på café, på jobbet och på hotellet. Får ångest av allt som inte smakar sött (socker är uteslutet såklart) för det känns matigt. Jättesalt eller sött måste det vara. Frukt och gröt med sötningsmedel känns bra, även kesella med funlight och sallad med salt. Därför har jag min lilla klickis i fickan haha!

Fasar för att kläder inte ska passa. Fasar. Efter detta ska jag åka hem till familjen ett tag, hoppas att det blir okej med maten ändå! Oroar mig en hel del men saknar dem allihopa så det får fungera på nåt sätt ändå. Jag får ta över matlagningen och göra godkända saker ;) life's what you make it eller vad man säger. Varken jag eller A kommer att vara bra på att uppdatera just nu eftersom båda gör visningar (fast i olika städer), är glad när jag hittar wifi!

Jag menar OM.....jag hittar wifi. Hahaha. Vilken film kommer det från? Hm. Hercules? Är det inte ödesdjuren? Eller vad de är för nåt? Seus djur iallafall. Slavar eller vad fasen de är! Ödesdjuren heter de nog inte iallafall, om ni fattar vad jag menar är ni väldigt duktiga.

(seus kommer bli gaalen när han får veta det här! Du menar OOOOOM han får veta nåt? Om...om är bra!)

Hahaha!
Love/ F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: