skinnygirls

Lite nytt!

Kategori: Allmänt

Har ändrat lite i vår design, det är dock inte alls klart utan bara en grund så det kommer inte att se ut precis såhär när det är klart! Blev tvungen att avbryta mitt fixande när jag fick sällskap i rummet, men imorgon blir det äntligen färdigt :) Har dock sparat den gamla om vi skulle sakna den hihi.

Känns inte lika tungt nu som det gjorde precis efter middagen, har nästan blivit hungrig igen och då är det lättare att känna sig nöjd med dagens intag! Såg mina lår idag när de speglades i en glasdörr som jag gick fram mot, de dallrade. De var iförda skinnyjeans men dallrade ändå som två stora bitar fläskpannkaka....not okey. Tycker det är hemskt synd att jag inte kan vara mer personlig här, berätta mer om vad jag gör, visa bilder och sånt! Men jag är så hemskt rädd att någon jag känner läser här och då är det kört, verkligen kört. Det har hänt innan och gjorde mitt liv allt annat än enkelt, men ska försöka att kanske vara liite mer F, men sudda bakgrund/ansikten på bilder och så. Vi får se! Jag älskar verkligen vårt lilla space här och tycker om er massor, hade varit kul att inte bara skriva om intag och sånt.

(Lite kul när alla ens trosor är för stora, det är obekvämt like crazy. Känns ju som att de borde anpassa sig? Haha, vilket problem.)

Love& goodnight /F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: