skinnygirls

Måndag

Kategori: Allmänt

Ursäkta deppinlägget igår, måste sluta smutsa ner våran blogg! Men samtidigt känns det fel att bara skriva sånt som är positivt precis som om det inte finns några problem med denna livsstil överhuvudtaget....ups and downs you know. Nu är det en ny dag med nya tag, är äcklad på mat efter att ha ätit PASTA på jobbet igår. Har ätit ett paket läkerol till frukost (haha, stressad + frenetiskt tuggande) och ska nu gå och se om jag kan hitta nåt cooooofffffeeee här! Kommer att få så jäkla ont i magen av läkerolen, smart i kombination med modevecka? Nej. Men det ska gå bra, och jag ska dricka massa energidryck, har köpt ett litet lager som står på vårt rum och russinen kastade jag utför fönstret inatt för jag åt så många och fick damp.

Godmorgon förresten, känns som kväll för jag har vart vaken sen 5....somnade vid 3 så jag är ju inte sådär superpigg precis!

Love/ F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: