skinnygirls

Måndag

Kategori: Allmänt

Har rört mig mycket idag, både gått och sprungit. Varit ute i den kalla luften flera timmar och nästan frusit tårna av mig men oj vad jag behövde det! Bara känna att kroppen rör sig, renas av den friska vinterkylan....med tom mage dessutom! Nu är den däremot inte lika tom längre, fick precis i mig en portion havregrynsgröt med en halv dl lättmjölk+ en halv dl vatten blandat och massa kanel på. Vet inte vad det blir ikväll, kan inte tänka mig så mycket förutom gröt eller naturella grönsaker...vill nämligen inte ha i mig ett endaste gram salt. Vet att det är dumt i tanke på vad som hände senast jag uteslöt just salt men det var ju faktiskt i flera veckor då! Är bara så vätskefylld och STOR. Vill byta ut mina stockar till ben mot de på bilden, mitt liv skulle vara så otroligt mycket lättare då!

Love/ F

/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: