skinnygirls

Min dag och äckliga mackor

Kategori: Allmänt

Grötdieten börjar ju...."bra". Fick jobb på kort varsel och reste iväg, lunch och fika med teamet och det var INTE nyttigt! Men jag låter mig inte deppas av detta mer nu, får fortsätta på mitt sätt ändå trots att andra förstör ens planer. Kanske ska på middag ikväll med en av modellerna som bor på samma hotell men vi skulle se senare så det är inte helt säkert. Helt ärligt är jag redo att somna typ, sov så hemskt dåligt inatt och drömde massor av mardrömmar plus att jag vaknade av förkylning halv 6 imorse. Helvete vilken dag, men bilderna blev fina! Hatar tunnelbanor och folk som glor över min axel vad jag gör på telefonen, vill bara hem nu. Hem och fasta! :) ska inte äta något mer om inte det blir middag ikväll, och vi ska hitta nån god sallad i så fall. Usch är så himla mätt! Fick med mig lite som blev över av maten vi hade på jobbet idag.....dubbelmackor, surprise surprise! Efter 2 år i denna bransch kan jag säga att jag skulle kunna spy på alls dessa jääääääävla MACKOR! Jag hatar mackor med hela mitt hjärta, kanske kan va gott med ett riktigt mörkt bröd med typ kalkon och sallad på ...men inte vitt mjukt fluffigt sirapsbröd med smör och sånt. Vet ingen vad en god sallad är? Eller frukt? Vadsomhelst? Snällt att man får mat, verkligen, men man tvingas verkligen att äta den, och oftast är det inte särskilt modellvänlig mat heller. Vart jag ville komma är att mackorna ligger och äcklar sig i en påse i min väska, och de ska dö! Ska kasta dem i närmaste soptunna och sen andas ut. Så himla roligt att en makeupartist en gång fick ett litet utbrott på de som beställde pizza till oss alla, hon sa något i stil med att vi faktiskt jobbar med modeller som ska leva av sitt utseende och då ska man inte behöva äta onyttig pizza att hålla sig igång på en hel lång dag! Ni kan ju ana min djupa tacksamhet hihi.

Love/ F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: