skinnygirls

Morgon

Kategori: Allmänt

Sleepless night,
var så yr inatt och det kändes som när man reser sig upp för snabbt med jämna mellanrum trots att jag låg ner. Och det pep i öronen, tror inte att Gud gillar mig speciellt mycket....haha. Jag åt 2 clementiner vid 3-tiden inatt iallafall, fruktsocker till mitt blodomlopp. Det är ganska sjukt att tänka på att kroppen nog egentligen behöver alla dessa kcal för att må bra, jag tänker att den klarar sig själv och att allt man äter går direkt till låren osv....men jag har ju hundratusentals kalorier lagrade i form av kroppsfett så varför ska jag lägga till ännu mer? Fettet finns ju där för att ge energi till kroppen när den inte får in nån ny....och genom att konstant mata den får den inte användning för nåt lager. Filosoferande + sömnbrist = märkligt blogginlägg

Love /F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: