skinnygirls

Mysig dag

Kategori: Allmänt

Vad säger ni om att göra denna tisdag till en bra, lyckad och mysig dag?

F's regler för den mysiga dagen:

- Att vara mysig, känna sig mysig och göra mysiga saker. Very simple!

( ex. Drick te med benen i kors, ta en varm långdusch, gör saker du blir glad av, måla naglarna i en fin färg, ta på dig dina mjukaste favoritkläder, berätta för någon hur bra den är, tänk på allt du ser fram emot, drick ännu mer te...)

Jag började dagen med en varm långdusch, skrubbade hela mig med vaniljtvål, dränkte håret i balsam, kröp ner under täcket och sedan i en mysig outfit. Drack en kopp grönt te, ska dricka ännu en snart och fortsätta min lediga dag på ett mysigt sätt. Nu utgår den mysiga dagen självklart inte efter att man måste vara ledig, mys kan smygas in överallt :)

Love/F

Kommentarer

  • W säger:

    oh exakt så har jag gjort nu ikväll! En kopp te i min sköna onepiece och läsa mina favoritbloggar!

    Hoppas allt är bra med dig! :)

    2012-01-10 | 20:35:42
    Bloggadress: http://proanalife.webblogg.se/
  • Bettan säger:

    Åhhh vad gott det låter! Jag har faktiskt ätit havregrynsgröt till frukost flera dagar i rad nu och nu känner jag mig fast och vågar inte äta min vanliga frukost haha... Men jag tar alltid en halv portion gröt med jäääättemycket vatten tyvärr :( fast jag har provat med bär och då blir det två tre blåbär och hallon haha.. inte speciellt mycket men jag är glad att jag vågar prova något annat iaf. Lyckades även äta ett äpple till det imorse :) Jag vill köpa suketter och testa det, kanske i havregrynsgröt eller typ lättfil. Mjölk vågar jag inte dricka överhuvudtaget för jag får inte dricka lättmjölk eller minimjölk... :-(

    2012-01-10 | 21:38:55
    Bloggadress: http://bones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: