skinnygirls

Om lår som nuddar varandra när man ligger på sidan och annat en F tänker på såhär dags en lördagskväll

Kategori: Allmänt

Är aldrig ensam, sociala saker hela jäkla tiden. Glömmer bort vad jag borde göra, och är lite glad tror jag! Men nu måste jag få tid att fasta, detta går inte att undgå längre. Dessutom är mitt hår rosa-orange-blå-blont efter plåtningen i torsdags, de hade massa färgade partier i längderna och det skulle gå att få bort efter en dusch sades det. Hmf, mitt hår ser ut precis som det gjorde då efter sisådär 5 schamponeringar! Så det blir en tur till frisören imorgon för att få tillbaks mig själv, trots att jag är dödsförkyld och med mage i kaostillstånd. Den kan fortfarande inte hantera mat? Fasta imorgon, mums. Ska träffa vänner lite snabbt men annars är jag själv hela dagen, det kommer gå enkelt.

Ligger på sidan och känner hur allt är påväg upp, och låren nuddar varandra. De får inte nudda varandra nånsin ju!! No mercy, låren ska dö. Ser så hjälplöst fet ut, en vecka kan förstöra mycket. Välvilja kan förstöra mycket! Förtränger situationen för om jag inte gör det vill jag dö, så jag är glad istället och tänker positivt och framåt. Vi är ju faktiskt skinnygirls i hjärtat och inget kan ändra det, nu ska jag bara bli skinny i kroppen också! Det handlar bara om vilja, den kan ta en nästan varsomhelst :)

Love/F

Kommentarer


Kommentera inlägget här: