skinnygirls

Söndag

Kategori: Allmänt

Jobb hela dagen, clementin till frukost...slapp lunch men fick en fet sallad på kvällen. Verkligen ingen fräsch Kalorisnål sallad, utan en sån med kyckling, parmesan, bulgur med nån currysmak och krutonger. Vad....fan? Vem äter KRUTONGER? Och bulgur med curry är ju så marigt det kan bli. Petade bort alla brödkrutonger, det mesta av bulgurn och osten men fick i mig mycket ändå. Var såklart hungrig efter en hel dags jobb på en clementin men det var inte ångestfritt! För mig ska sallad vara fräscht, detta kändes som mat trots att det inte var någon dressing eller så. Don't get me wrong, jag ÄLSKAR ceasarsallad! Men det finns förihelvete ingen currybulgur i det! Kan någon ens förklara varför det finns? Jävla äckelmat.

Så, sorry. Avreagering slutförd. Det var säkert 400 kcal i den. Kunde vart värre, det kunde det verkligen! Men jag hade kunnat spendera de kalorierna på annat. Fick iallafall världens sjukaste magont på tåget hem, trodde att jag skulle avlida eller något...gick över för en liten stund sen, men det var som om min kropp vägrade att ta emot äcklig fet sallad. Med ost i. Ost! Jobbet gick iallafall bra, inga kläder som var för små och alla var supertrevliga och roliga. De hade roligt åt mitt namn hela dagen i princip, det är väldigt ovanligt där och de kan inte uttala det haha. "call me F, or just bacon", ville jag säga.

Är helt slut nu, tog en clementin nyss och ska sova. Fettosalladen intogs klockan 6 typ, så det var ändå 7h sen och en clementin för sömnens skull blev bra. Hunnit med en liten promenad men satsar på en längre sådan imorgon! För att det är mysigt och inte för att jag måste, så ska man tänka. Jag vill ut och gå för att det är härligt och uppfriskande, inte för att det är inplanterat! måste rycka upp mig lite.

Dagens visdomsord: gröt gör dig söt

Love /F





Kommentarer


Kommentera inlägget här: