skinnygirls

Vin och nötter (?) + dagens intag so far

Kategori: Allmänt

Intaget som skulle sluta på max 400 igår och även gjorde det till en början blev plötsligt typ....700. Ett glas vin och några naturella nötter (20 stycken för att vara exakt) blev det, bästa sällskapet och jag vet inte vad som flög i mig när jag tackade ja till allt det där!

Tycker inte ni att det är hemskt ironiskt och sorgligt att blogg.se har banners för stöd till hungerkrisen i Afrikas horn i våra bloggar förresten? Det är jättebra att de är där, don't get me wrong, men det är hemskt att vi skriver om hur mycket vi vill gå ner när de svälter ofrivilligt, och det blir så tydligt när dessa är precis under varje inlägg. Men man måste tänka logiskt, de får det inte bättre för att jag äter snarare tvärtom. Varför ska jag äta överflöd när de inte har någonting?

Idag blev det en kopp kaffe till frukost, och nu ännu en klockan 16. Ganska mycket sojamjölk i båda kopparna så räknar 100 kcal in!

/F


Kommentarer


Kommentera inlägget här: